konkurs link

newsletter

  • 13.12.2019, Imieniny obchodzą: Łucja, Otylia, Eugeniusz
 
 

Weehoo i-Go - jednokołowa rewolucja

Weehoo i-Go Weehoo i-Go

Rodzice, którzy w wolnym czasie chętnie wybierają się na rower, dysponują już całą gamą rozwiązań, które ułatwiają im wspólne przejażdżki z młodszymi i starszymi dziećmi: foteliki rowerowe przednie i tylne, dwukołowe przyczepki, hole rowerowe. Ten artykuł prezentuje nowe, ciekawe rozwiązanie dla aktywnych rodziców: jednokołową przyczepkę rowerową Weehoo i-Go.

Przyczepka rowerowa Weehoo i-Go to unikalne połączenie przyczepki rowerowej i holu rowerowego, które łączy podstawowe zalety obydwu tych produktów:

- tak jak hol rowerowy umożliwia dziecku aktywne uczestniczenie w przejażdżce, dzięki niezależnym, funkcjonalnym pedałom dla dziecka i otwartej konstrukcji przyczepki;
- tak jak tradycyjna dwukołowa przyczepka rowerowa pozwala dziecku na odpoczynek podczas jazdy dzięki bezpiecznemu siedzisku, co pozwala na pokonanie wspólnie większych odległości.

Bezpieczeństwo przede wszystkim
W produktach takich jak przyczepki rowerowe bezpieczeństwo stoi na pierwszym miejscu. W Weehoo dzieci są bezpiecznie przymocowane za pomocą 3-punktowych pasów bezpieczeństwa. Dodatkowe pasy umieszczone są na pedałach. Dzieci, tak jak w rowerze, mogą pedałować i nadawać pęd. Łańcuch przyczepki jest niezależny od roweru rodzica i bezpiecznie schowany w rurce na całej swojej długości. Dodatkowo przyczepka Weehoo, jako produkt z USA, spełnia standardy zarówno amerykańskie (CPSC - Consumer Product Safety Commission, ASTM - American Society for Testing and Materials), jak i europejskie (EN).

Przyczepka i-Go to zatem jedyna przyczepka, która pozwala na przymocowanie dzieci pasami do siedziska (w porównaniu z siodełkiem w holach rowerowych) i jednocześnie umożliwia dziecku aktywne pedałowanie.
 

Weehoo i-Go

     
Angażuje
Takie rozwiązanie angażuje dzieci w pedałowanie i aktywny wypoczynek - dziecko może pedałować lub odpoczywać. Dzięki temu dzieci odczuwają przyjemność nawet podczas długich wypraw. Gdy chcą (lub zostaną poproszone przez rodzica o pomoc), pomagają (przydaje się zwłaszcza podczas podjazdów) i przyzwyczajają się do pedałowania, co przyda się po przesiadce na własny rower. Mogą w każdej chwili przestać, odpocząć, porozmawiać z rodzicem z przodu, zjeść przekąskę i napić się.

Jest to idealne rozwiązanie dla dzieci, które są za duże do fotelika rowerowego, nudzą się w tradycyjnych, zabudowanych przyczepkach lub chcą być blisko centrum wydarzeń, a jednocześnie są za małe, by uczestniczyć w dłuższych przejażdżkach na własnym rowerze lub na holu rowerowym.
 

Weehoo i-Go


Dla małego i dużego
Dzięki unikalnej konstrukcji przyczepka i-Go może być używana dla dzieci od drugiego do dziewiątego roku życia. Siedzisko przyczepki można szybko odsunąć od pedałów, by dopasować odległość do wzrostu dziecka. Przyczepka rośnie więc razem z dzieckiem i starczy na wiele lat wspólnych wycieczek. Ograniczeniem jest tutaj oczywiście wzrost dziecka i jego waga. Przyczepka rekomendowana jest bowiem dla dzieci o wzroście od ok. 96 do 132 cm i wadze do 30 kg.
 

Weehoo i-Go


Gdzie nogi poniosą
Dzięki swojej jednośladowej konstrukcji Weehoo to idealna przyczepka na wąskie ścieżki i szlaki rowerowe. Łatwo się prowadzi dzięki ruchomemu zaczepowi. Jej ciężar spoczywa na kole, przez co nie czujemy tak mocno wagi przyczepki, który ciągniemy, a ponieważ punkt ciężkości osadzony jest nisko, przyczepka nie destabilizuje roweru podczas jazdy.

Dodatkowo przyczepka jest wąska, więc nie musimy odmierzać z drżeniem serca szerokości, gdy mijamy się z innym rowerzystą, przejeżdżamy pomiędzy bramkami, przez mostki, czy omijamy inne przeszkody. Tak prozaiczna sprawa jak omijanie dołów i dziur w ścieżkach i na szlakach też jest łatwiejsze niż w tradycyjnych dwukołowych przyczepkach – tam, gdzie nasz rower pokonał przeszkodę łagodnie, przyczepka jednokołowa przejedzie tą samą linią.
 

Weehoo i-Go


Na walizkach
A co z miejscem bagażowym? Weehoo jest wyposażony w dwie sakwy na tylnym kole, które oferują mnóstwo przestrzeni bagażowej. Dodatkowo, zakrywając koło, zapewniają, że małe rączki nie sięgną do niego. Dla zapalonych podróżników istnieje również możliwość zamontowania na kole przyczepki dodatkowego stelażu na sakwy.

Ponadto z tyłu siedziska znajduje się duża kieszeń na drobniejsze przedmioty, a po bokach – dwie mniejsze na butelkę i przekąskę, po które maluch z łatwością sięgnie podczas jazdy.
 

Weehoo i-Go

 
Dodatki
Przyczepkę Weehoo możemy wyposażyć w daszek przeciwsłoneczny oraz dodatkowy zaczep, który pozwoli na szybkie zamocowanie przyczepki Weehoo i-Go do innego roweru, bez konieczności zamiany zaczepów pomiędzy rowerami. Jest to bardzo przydatne, gdy rodzice często wymieniają się przyczepkami. A jest to możliwe, ponieważ przyczepka została zaprojektowana tak, by pasowała do większości rowerów dla dorosłych z okrągłą rurą podsiodełkową i różną wielkością koła (26 cali, 27 cali, 29 cali). Przyczepka jest ponadto wyposażona w pięć najbardziej popularnych rozmiarów tulei, które możemy dopasować do różnych rozmiarów sztycy podsiodełkowej.
 

Weehoo i-Go

      
Beata Morawska, Weehoo Polska

Opublikowano w: Rowery

Czytaj także

Korzyści z jazdy na rowerze elektrycznym Dojedziesz do pracy szybciej i bez stresu

Wokół rowerów elektrycznych narosło wiele mitów. Często można spotkać opinie, że działają jak skuter i poruszają się samodzielnie. Inne nieporozumienie to przekonanie, że powstały wyłącznie z myślą o osobach starszych. Nie brakuje jednak argumentów, które popularnym eBike’om dają przewagę nad tradycyjnymi rowerami. Ponadto, mogą stanowić alternatywę dla samochodów czy transportu publicznego.

Podróże rowerowe z dziećmi - od niemowlaka do małego rowerzysty

Dobrze pamiętam pierwsze rowerowe wycieczki z moim tatą. Usadowiona na bagażniku jego Gazeli, z kocykiem pod pupą dla większej wygody, musiałam szeroko rozstawiać nogi by nie weszły w szprychy i mocno trzymać się taty. Oczywiście o żadnym kasku nikomu się nawet nie śniło.

Z Somianki do Serocka, czyli na rowerach wzdłuż Bugu do Narwi

Okolice Somianki, Popowa Kościelnego i Serocka mieliśmy okazję eksplorować już na rowerach którejś jesieni, gdy wymagająca pogoda dała się nam we znaki. Wiało, padało, było zimno, mimo to całkiem dobrze wspominaliśmy te rejony, dlatego też postanowiliśmy raz jeszcze udać się wzdłuż Bugu i Narwi do Serocka.

Fotelik rowerowy Polisport Bilby RS FFS - TEST

Nadszedł upragniony czas, kiedy z moim synkiem Jakubem mogłam wybrać się na rower. Lato, ładna pogoda, ciepłe wieczory zachęcały do spędzania aktywnie czasu na świeżym powietrzu. Jako że mój synek ma 20 miesięcy i sam jeszcze nie jeździ na rowerku, stanęliśmy przed koniecznością zakupu fotelika rowerowego, by móc wspólnie podróżować na dwóch kółkach. I tutaj pojawił się dylemat, jaki fotelik wybrać. Syn jest duży, w wieku 20 miesięcy wzrostem i wagą przypomina trzylatka, bałam się więc, że nie wszystkie foteliki będą dla niego odpowiednie.

Buty dla Sportowej Rodziny - test butów marki KEEN

Buty amerykańskiej marki KEEN poznaliśmy jakiś czas temu i od razu podbiły nasze serca, a raczej... stopy. W zeszłym roku w lecie testowaliśmy dziecięcy model KEEN Sagewood CNX (przeczytaj opis testu), a w zimie  Loveland Boot WP i Brady (przeczytaj opis testu). A teraz mamy przyjemność chodzić w czterech modelach: Keen Kanyon z kolekcji Waterfront (męskie), Keen Clearwater CNX z kolekcji Waterfront (damskie), Keen Newport H2 z KEEN KIDS (dziecięce) i Keen Seacamp CNX II z KEEN KIDS (juniorskie). 

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji o plikach cookies w dziale Regulamin.