konkurs link

newsletter

  • 18.1.2018, Imieniny obchodzą: Piotr, Małgorzata
 
 

„Fit Mom” - nowy projekt Ani Dziedzic

„Fit Mom” - nowy projekt Ani Dziedzic
Delikatne ćwiczenia pomagają w ciąży, ułatwiają poród, ale przede wszystkim wpływają na lepsze samopoczucie. To przesłanie Ani Dziedzic, autorki projektu „Fit Mom”, który pokazuje tysiącom przyszłych mam, jak przeżyć ciążę aktywnie i świadomie. Premiera książki „Fit Mom. Ciąża” już 27 września.
 
Trenerka personalna, instruktora fitness, pływania i narciarstwa, popularna blogerka, niezwykle aktywna kobieta i przede wszystkim mama dwóch dziewczynek. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu szybko udało jej się odzyskać formę sprzed ciąży. Postanowiła pokazać innym, że to możliwe. Od kilku lat motywuje kobiety w ciąży i mamy z całej Polski do aktywności fizycznej, by one i ich rodziny żyły aktywnie. Bazując zarówno na własnym przykładzie, jak i tysięcy kobiet, które ćwiczą razem z nią, opracowała unikalny program BE FIT MOM.
 
„Fit Mom. Ciąża” to kompleksowy przewodnik dla kobiet, które mają świadomość tego, że wszystko, co zrobią dla siebie w ciąży będzie procentowało w przyszłości  Anna Dziedzic prezentuje plan treningowy, dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości. Na swoim przykładzie pokazuje, że dobra kondycja fizyczna organizmu pomaga zarówno w przebiegu porodu, jak również w powrocie do formy. Autorka szczególną uwagęzwraca na zapotrzebowanie organizmu na różnorodne składniki odżywcze i rozprawia się z mitem jedzenia za dwoje. Prezentuje przykładowe menu na każdy trymestr, a swoje porady wspiera opiniami ekspertów w zakresie dietetyki, endokrynologii, położnictwa i ginekologii. W książce znajdują się również specjalne QR kody, po zeskanowaniu których czytelniczki mogą zapoznać się z dedykowanymi filmikami treningowymi.
 
„Nie bez przyczyny mówi się, że ciąża to »stan odmienny« – jest to bowiem czas, kiedy wszystko dla kobiety jest nowe i nieznane. Z jednej strony, gdy już zapadnie decyzja o powiększeniu rodziny, czekamy na nią z utęsknieniem, z drugiej jest czymś, co budzi nasze wielkie obawy. W organizmie przyszłej mamy zachodzi wiele zmian, na które ona sama nie ma większego wpływu. Nagle pojawiają się znaki zapytania, które po pierwszej fali euforii mogą wywołać niemałe rozterki. Kobieta martwi się tym, co dzieje się z jej ciałem (rosnący brzuch, przybieranie na wadze, naciągająca się skóra), pojawiają się obawy związane z samym porodem (jak przebiegnie? jak bardzo będzie bolało?), a także rozmyślania, jak to będzie po porodzie (jak szybko wrócę do formy? czy zdołam odzyskać sylwetkę sprzed ciąży?). I właśnie dla takich pełnych wątpliwości przyszłych mam napisałam tę książkę. Ale nie tylko dla nich. Również dla tych, które już są przekonane, że swoją ciążę chcą przeżyć aktywnie i świadomie, lecz do tej pory nie znalazły wszystkich niezbędnych informacji w jednym, kompleksowym opracowaniu.”
– fragment książki
 
Ania Dziedzic– wykwalifikowana instruktorka fitnessu, tenisa, nauki pływania i narciarstwa, absolwentka AWF. Jako trenerka personalna każdego dnia motywuje kobiety w ciąży i mamy z całej Polski do aktywności fizycznej. Pomaga kobietom odzyskać formę po porodzie.Działa w myśl zasady: aktywna rodzina, to szczęśliwa rodzina! Autorka unikalnego programu dla mam BE FIT MOM, prowadzi stronę https://fitmom.pl/
Opublikowano w: Sportowa czytelnia

Czytaj także

Dziecko w gabinecie lekarza medycyny sportowej

Aktywność sportowa i zamiłowanie do sportu to jedna z najważniejszych wartości, jakie rodzice mogą przekazać swojemu dziecku. W dobie lawinowo rosnącej wśród dzieci nadwagi i otyłości oraz powszechnej niechęci do wszelkiej aktywności ruchowej, warto zadbać o zachęcenie dziecka do jakiegokolwiek sportu. 

Żyć wbrew wygodzie i lenistwu – rozmowa z Magdaleną Derezińską-Osiecką

Staram się moje pasje przekazywać synkowi na każdym kroku i każdego dnia. Nie chcę robić nic na siłę i do niczego dziecka zmuszać, ale własnym przykładem pokazać i nauczyć, że sport, bycie na świeżym powietrzu i w górach – to są nieodłączne i naturalne, codzienne elementy życia – mówi Magda Derezińska-Osiecka, v-ce mistrzyni świata i wielokrotna mistrzyni Polski w skialpinizmie.

Fala zwolnień z WF-u – jak ją powstrzymać?

Z roku szkolnego na rok rośnie liczba zwolnień z lekcji WF-u. Uczniowie częściej niż kiedyś migają się od zajęć sportowych prowadzonych w szkołach, co gorsze, rodzice nie zdają sobie sprawy z krzywdy, jaką wyrządzają swoim pociechom, nagminnie wręcz usprawiedliwiając ich nieobecności.

GYM Generation nowe sportowe miejsce w Warszawie

Na sportowej mapie Warszawy powstała sala gimnastyczna inna niż te, które znamy. Tu nie ma miejsca na żmudne i skomplikowane ćwiczenia. To miejsce, gdzie można i poćwiczyć, i dobrze się bawić. A właściwie – ćwiczyć poprzez zabawę.

O produktach zbożowych i mleku w diecie sportowca

Czy warto spożywać produkty zbożowe? 
 
Produkty zbożowe to dobre źródło węglowodanów, które wykorzystywane są przede wszystkim na cele energetyczne. Szczególnie ważne są dla osób aktywnych, ponieważ  pozwalają na zgromadzenie odpowiednich zapasów glikogenu (paliwa energetycznego dla pracujących mięśni). Natomiast przy niedostatecznej podaży węglowodanów organizm nie jest w stanie efektywnie spalać tłuszczów, więc wykorzystuje białka (tkankę mięśniową), wtedy też rośnie zmęczenie zawodnika i spada jego efektywność w czasie treningu.

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji o plikach cookies w dziale Regulamin.