Historia brandu specjalizującego się w produkcji śniegowców na ekstremalnie niskie temperatury sięga 1898 roku. Rodzinny biznes na przestrzeni lat rozrósł się do pokaźnych rozmiarów. Dziś firma Genfoot Inc, właściciel marki Kamik, zatrudnia ponad 400 pracowników i obecna jest na pięciu kontynentach, w blisko 50 krajach, w tym - od 2011 roku - również w Polsce. Niezmiennie kultywuje swoje tradycje i czynami podkreśla swoje proekologiczne podejście biznesowe. Tu działalność zgodna z zasadami Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) jest fundamentem działania, nie chwilowym trendem na potrzeby celów PR-owych. Troska o środowisko naturalne, zatrudnianie lokalnych pracowników i bazowanie na materiałach od lokalnych dostawców - również tych pochodzących z recyklingu - stanowią podstawę produkcji Kamika. Poznajcie brand, który za pomocą sloganów #KamikStepOutside oraz #FreeYourPlay namawia rodziny do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Przed Wami historia Kamika - 120-letniej ikony kanadyjskiego outdooru.