konkurs link

newsletter

• 25.8.2019, Imieniny obchodzą: Luiza, Patrycja, Ludwik

KONKURS! Wygraj atrakcyjny wyjazd rodzinny do Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za nadesłane relacje.

Najwięcej głosów Czytelników  otrzymała Pani Aldona Trzebiatowska.

Gratulujemy!

Oto lista tekstów, które zostały wybrane przez redakcję portalu SportowaRodzina.pl:

Na Baranią Górę – relacja z wypadu rodzinnego Adama i Marty Blachowskiej-Piontek, mamy i taty Kubusia i Gosi.
Pieniny z dziećmi – Pieniny okiem Aldony Trzebiatowskiej z rodziną.
Jura Park Krasiejów – krainę dinozaurów odwiedziła Wioleta Dziadosz z rodziną.
Karpacz i Szklarska Poręba okiem Magdalena Sędziak i jej rodziny.
Rabka-Zdrój, czyli „Miasto dzieci Świata” okiem Marzeny Karnia i jej rodziny.

_____________

Sportowe Rodziny zapraszamy do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest atrakcyjna nagroda dla całej rodziny!Jeśli znacie ciekawe miejsce na aktywny wypad z rodziną  (szlak rowerowy, górski, wycieczki piesze, parki linowe itd.), które warto opisać i pokazać – napiszcie o tym!

Najciekawsze teksty opublikowane zostaną w naszym portalu, a ich autorzy wezmą udział w głosowaniu czytelników.  Rodzina, której tekst  zbierze najwięcej głosów, wygra bezpłatny trzydniowy wyjazd  (2 noclegi w hotelu) dla (maksymalnie) czteroosobowej rodziny do Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, w terminach do wykorzystania: 5.05-7.06 lub II połowie września/października.

Jest o co powalczyć, ponieważ na zwycięzców w ramach pobytu czekają między innymi takie oto atrakcje:

• 2 noclegi w pokoju 4-osobowym w budynku lub domku
  • Wyżywienie: All inclusive light (domowe posiłki wydawane w formie bufetu szwedzkiego wraz napojami)
  • Zajęcia dla dzieci (wg programu Resortu).

Pakiet Spa:

• Seans opalania na Słonecznej łące dla 2 osób dorosłych
  • Masaż fizykoterapeutyczny Wellsystem Hydro Jet Medical dla 2 osób dorosłych
  • RELAKS W STREFIE WELLNESS dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci:

- Sauna Fińska (sucha) Sanarium, czyli połączenie kąpieli tropikalnej, łaźni parowej i kąpieli w ciepłym powietrzu.
- Świat jacuzzi: oczyszczająca kąpiel z solą z Morza Czarnego, dotleniająca kąpiel borowinowa, regenerująca kąpiel algowo-termalna, wzmacniająca kąpiel jodowo-bromowa.

Wasze teksty zbieramy od dnia uruchomienia konkursu do 28 marca 2014 r.

Nadesłane teksty zostaną wyselekcjonowane przez redakcję portalu Sporowarodzina.pl. która wyłoni najciekawsze z nich i opublikuje je na łamach portalu SportowaRodzina.pl w wybranych działach tematycznych oraz na stronie konkursu.

Teksty wybrane przez redakcję będą brały udział w głosowaniu czytelników poprzez znacznik Lubię to! pod każdym tekstem. Rodzina, która zbierze najwięcej głosów czytelników, otrzyma ww. voucher do Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu.

Szczegółowe informacje dot. nagrody, głosowania oraz wytyczne odnośnie tekstów znajdziecie w regulaminie.

Zapraszamy do zabawy!

Pobierz załącznik:
Opublikowano w: Archiwum konkursów

Komentarze

środa, 19 luty 2014 16:39 napisane przez Admin

Prosimy o postępowanie zgodnie z regulaminem konkursu. Zamieszczone tutaj komentarze nie będą brane pod uwagę w chwili przyznawania nagrody.

środa, 19 luty 2014 11:49 napisane przez urszula

Wspaniałym miejscem dla spędzenia czasu z całą rodziną jest Park Krasnala w Nowej Soli województwo lubuskie. Znajduje tam się figura krasnala Solusia największego na świecie , mini zoo , huśtawki zjeżdżalnie , zamki dmuchane , gry na automatach bar tor kibordowy liny do zjazdu sala zabaw, kawiarenki miejsca na grilla , malutki park dinozaurów z ruchomymi elementami na które można usiąść i podnieść się w górę wspaniałe miejsce rozrywki i relaksu .Niesamowite namioty z wierzby energetycznej , a opodal jest port gdzie można popłynąć w rejs po rzece wszystko na wysokim poziomie i bez żadnych biletów wstępu . Serdecznie polecamy

wtorek, 18 luty 2014 19:43 napisane przez Zbigniew Długosz

Latem, a dokładniej dwa lata temu, nasza czteroosobowa rodzina wyjechała w Bieszczady. Jechaliśmy autokarem tuż obok rzeki Wisły, Warszawy i innych znanych miast. Gdy już dojechaliśmy do miejscowości : Smerek mieliśmy tam zarezerwowany pokój u bardzo miłych ludzi,którzy nas również stołowali. Jedzenie było pyszne. Chodziliśmy ścieżkami i szlakami, a gdy dotarliśmy na szczyt gór, ujrzeliśmy piękne widoki, szczyty innych gór,pagórki. Zaliczyliśmy bardzo długi szlak, stromy, a gdy doszliśmy,widzieliśmy krzyż i wioskę w której wynajmowaliśmy pokój. Były to piękne widoki. Zachód słońca. Byliśmy w pobliskiej wiosce u smolarzy i widzieliśmy, jak produkuje się węgiel drzewny. Jeździliśmy rowerami z wypożyczalni. Jest to bardzo miła forma wypoczynku.Bardzo podobają nam się Bieszczady, pragniemy tam się wybrać jeszcze raz.

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji o plikach cookies w dziale Regulamin.