konkurs link

newsletter

• 23.5.2019, Imieniny obchodzą: Iwona, Michał, Dezyriusz

Gdzie na wypad

Niemcy, Szwajcaria i Austria w tydzień, czyli rowerami wokół Jeziora Bodeńskiego

Po wielu wyprawach mieszanych, czyli takich, gdzie podróże rowerowe łączyliśmy z przejazdami samochodem, i objechaniu w ten sposób z dziećmi niemal całej Danii, fragmentów Szwecji, Litwy, Łotwy i Estonii, przyszedł czas na wyprawę w 100 proc. na dwóch kółkach. Kilkudniowe pobyty na jednym kempingu i kilkudziesięciokilometrowe wycieczki rowerowe zastąpić chcieliśmy codziennym pokonywaniem sporych dystansów i poznawaniem każdego dnia innych miejsc i korzystaniem z kolejnych kempingów.

Polska w atrakcje bogata - propozycje na jesienne wycieczki

Jesień mamy w tym roku piękną, ciepłą i słoneczną. Warto wykorzystać sprzyjającą aurę na weekendowe wycieczki z dziećmi. Niech radosne odkrywanie świata razem z maluchami przyniesie waszej rodzinie chwile szczęścia i pozytywnie nastroi do zbliżającej się zimy! Oto nasze propozycje na najbliższe weekendy.

Po prostu Śnieżka - relacja z rodzinnego wypadu

Córcia ma już 7 lat. Postanowiliśmy zatem zdobyć Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy. Wznosi się on na wysokość 1602 m n.p.m. i wygląda trochę jak piramida, która zbudowana jest m.in. z  hornfelsów - pewnego rodzaju skały.

Kanały, wiatraki i ser edamski – relacja z rowerowej wyprawy po Holandii i Belgii

Kończąc w lipcu 2013 roku wyprawę po Niemczech, kiedy to w dwa tygodnie udało się nam przejechać na rowerach 738 km – z dziećmi w wieku 7 i 9 lat, już planowaliśmy następną eskapadę. Padł pomysł, by odwiedzić Benelux. Gdy wiele miesięcy później przystąpiliśmy do określania trasy, wyszło, że wszystkiego nie uda się zobaczyć, dlatego obszar zawęziliśmy do Holandii i Belgii (i to też tylko fragmentów).

Morze aktywnie - Ustka

Ustka w ostatnich latach przeszła sporą metamorfozę. Z małego portowego i trochę zaniedbanego miasteczka stała się pięknym i zadbanym kurortem. Co prawda nie może poszczycić się molo na miarę Międzyzdrojów czy też imponującą latarnią morską, za to nadrabia wyjątkową atmosferą, którą trudno znaleźć w popularnych, tłocznych kurortach. W tym roku, po raz kolejny, plaża wschodnia w Ustce otrzymała ekocertyfikat Błękitnej Flagi. Do Ustki zachęca również jedyny w swoim rodzaju mikroklimat, dwie zupełnie różne plaże, urokliwe trasy rowerowe oraz spływy kajakowe.

Spływ tato, dziecko i Wkra

“Tato i dziecko - wspólna przygoda” pod takim hasłem popłynęliśmy na spływ kajakowy rzeką Wkrą. To już nasza ósma wyprawa kajakowa w ramach tej akcji.

Zamki, wartownie i twierdze - poznawaj z dzieckiem aktywnie

Wakacje to czas sprzyjający rodzinnym wędrówkom. Dzieci, które od małego razem z rodzicami aktywnie poznają różne rejony naszego kraju, tradycje i zabytki, szybko stają się zapalonymi podróżnikami i znawcami bogactwa rodzimej kultury. Wykorzystujcie dzieciństwo Waszych dzieci do podróży po Polsce i jej pięknych zabytkach – to nasze hasło na tegoroczne wakacje! Tym razem szczególnie chcemy Was zachęcić do zwiedzania zamków i twierdz – doskonały sposób na turystykę zarówno w upalne, jak i deszczowe dni.

Z Somianki do Serocka, czyli na rowerach wzdłuż Bugu do Narwi

Okolice Somianki, Popowa Kościelnego i Serocka mieliśmy okazję eksplorować już na rowerach którejś jesieni, gdy wymagająca pogoda dała się nam we znaki. Wiało, padało, było zimno, mimo to całkiem dobrze wspominaliśmy te rejony, dlatego też postanowiliśmy raz jeszcze udać się wzdłuż Bugu i Narwi do Serocka.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji o plikach cookies w dziale Regulamin.